we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

6 December 2011

wedding card 2

assalammualaikum...
hi peeps!!alhamdulillah,skrg da blh tarik nafas n lepaskan perlahan2 coz aku xpayah nak tercungap2 bernafas terkejar2 banyak benda....hari sabtu lepas puas da aku n housemate menjalankan misi mencari n mengorder kad kawen kat sekitar jalan pudu,kl...dari 1 kedai ke kedai lain bertemankan kasmi yg berani bertanya seolah2 dia yg nak kawen bkn aku(bakal pengantin yg malu la kunun,haha!!) akhirnya ktorang berjaya jumpa kedai yg ada offer yg terhabis menarik...oooyeeaaahh!!^_^

aku pegi jgk kedai2 yg kak intan norazam n kak raihana cakapkan kat blog diaorang tp maybe nasib xmenyebelahi aku kot hari 2 coz offer diaorang memg xbes langsung...then,aku saja2 masuk kat 1 kedai ni yg agak tersorok coz bersebelahan dgn bengkel motor...alhamdulillah,diaorang offer kat aku harga yg patutnya di offer kat pameran pengantin kot...aku pun budget ciput kan so aku pilih kad yg harganya xlebih n xkurang dari 50sen...tapi yg paling murah kat situ 55sen...include skali pakej 2 adalah 1000keping kad dgn 2bunting dan 500 kotak kecil...yg bes nya diaorang xcas langsung harga hotstamping n aku boleh pilih color ikut taste aku...envelopenya pun ada skali hotstamping mcm kad yg aku pilih...bes kan offer diaorang??ni kedainya,truelove.com...aku rasa ni bukan nama kedai nya,aku xingat la....hehe...tapi yg aku ingat kedainya bersebelahan dgn bengkel motor...aku advise g ke kedainya n pegang sendri kad nya coz girl kat kedai 2 kata kualiti kad bergantung pada warna kad,ada yg keras tp ada jgk yg kurang keras...diaorang xblh wat pape coz semuanya direct dr kilang pencetakan...so,aku pilih warna kad ni coz ia antara yg paling keras n cantik...hehe

aku baru hantar detail kad n peta through emel semalam tapi hari ni aku da dapat draft nya,cepatkan??tapi ada skit correction la so yg aku nak tunjukkan di bawah ni yg draft la ye...ni aku cakap awal2 kad aku memg kecil je,half A4,2 je yg mampu aku wat coz budget utk kad memg ciput,hehe....

skali dgn detail warna kad aku tunjukkan,haha!!;p
macam xpercaya je ble tgk nama aku kat situ??eh,betul ke aku yg nak kawen ni??trase nak lempang laju2 pp ni coz nak make sure aku xbermimpi...haha!!at the same day,byk jgk la aku da berjaya settle kan...nanti aku citer di next entry apa yg aku da buat ek...ok,nak g makan skrg...thanx coz sudi baca aku menceceh kat sini ek....lalalala~~~....>.<

notakaki:semoga Allah permudahkan urusan incik tunang utk settle kan borang nikah kami,amin....

4 comments:

joeayu said...

meh aku tlg lempangkan nak?

Wanie-san said...

wa!!bagus!settle dah kan..xyah pening2..:) ak punya plan kawen nak wat n print sendiri je kad kawen..Hahaha jimat x?? 1 A4 aku nak bahagi 3Bahagian... planning masa depan..hikhik

natasha said...

qasehqaleef:aku bg ko chance la,kang kempunan plak ko nak rasa feeling melempang aku,haha!!;p

natasha said...

Wanie-san:memg aku plan nak wat sndri klu aku xjumpa hrga yg murah n cntik2,tp da jumpa ni,xpayah la aku sush kan dri kan??aku da siap draft sndri da tau,nsb baik x g print je,hehe...