we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

30 December 2011

suprise!!

assalammualaikum...

hye peeps!!lama gler x update blog ni...seriously,memg xde masa langsung...ce tgk kat wedding countdown tickers 2 blh nampak kan tarikh wedding yg makin terlalu dekat gara2 perubahan tarikh kawen yg dipercepatkan...mesti org tertanya2 knp wedding aku dicepatkan,kan??mmm,fyi,incik tunang kan aska,so aku n family memg da jangka mesti akan ada perubahan tarikh wedding nye...SEE!!like i said,memg betul pon!!

memg gler kelam kabut hidup aku skrg ni,bayangkan wedding yg patutnya lg 2bln tetiba jd xsampai sebulan,memg haru la nak buat semua bnda dlm masa terdekat ni...nasib baik ada member2 opis n umah campur bantuan ibu n family yg lain yg memang aku terharu sgt2 tolong banyak settle kan semua benda...n palingggg nasib baik,op,mak andam n dj aku memg kosong time tarikh baru aku ni...campur skali khemah n tukang masak aku...alhamdulillah,Allah permudahkan segala urusan aku ni...

hari ni aku tunjuk la skit pe yg aku da buat,sejemput cuma coz aku tersangat la letih nak ngadap benda remeh temah ni...coz da teruk membanting tulang kat umah so balik umah sewa nak duk rilek2 jela...hehe...;)


dapat 2 je centerpiece ni,klu aku rajin aku tambah lg nnti kot...;p

crime scene!;p 

abaikan angry bird kat blakang 2...;p

suka tgk doodle cik jimah buatkan utk sy 2...;)

ni plak kad2 kawen yg berselerakan gara2 nak ingat semua nama yg perlu dijemput,hehe...



so,pada kawan2 blogger sekalian,jemputlah datang ke majlis sy ye...sape2 yg nak kad sila lah tinggalkan alamat kat cni ye...rasa mcm awal sgt jemput org tp earlier is better in order to plan anything in the future,espclly,wedding aku betul2 sehari b4 chinese new year,cuti pjg plak time ni,haruslah org nak berehat n bercuti kan...^_^

p/s:rasa da mcm zombie da,tdo n sedar sama je,seolah2 dlm dunia sendiri,huhu...

4 comments:

Ziema said...

Yeay cantik la. Cantik doodle aku buat tu hehe.

Gudluck babe. InsyaAllah will be on that date with my encik kapten as well :)

joeayu said...

senyum melebor lah bride to be ni ek? =p

natasha said...

ZIEMA:luv u ls cik jimah,suka plak ble baca statement yg k akan dtg our big day...so,in return,klu xde aral aku n asrip maybe akan ke johor tgk korg bertunang plak,insyaAllah...

natasha said...

qasehqaleef:haruslah beb,senyum aku akan lebih melebar klu ko blh dtg wedding aku ni...huhu...