we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

30 September 2013

masker terbaik dari cosway

assalammualaikum..

aku lately ni rajin skit nak jaga muka..
ntah mimpi apa ntah sejak dah mengandung ni
baru rajin nak jaga muka bagai..
so,nak jaga muka mesti tahu pe big problem yg muka ni slalu hadapi..
untuk aku,adalah masalah pore size yg besar n terbuka..
selain blackhead yg banyak terutama kat t-zone muka ni..

so,untuk fix kan masalah tersebut,
aku try lah pakai satu produk mask muka dari cosway..

produk cosway
mask ni murah je pun..
tambah plak masa beli ni ada promotion..
so,boleh lah beli dengan harga RM21.90..
harga asal kalau tak silap RM28 kot utk harga ahli
dan RM32.80 untuk bukan ahli cosway..

yang bagusnya mask ni jenis yg melekat kuat kat kulit muka..
so,after dah betul2 kering dalam 10-15 minit macam tu,
try lah cabut dari kulit..
memang kuat gler lah ia melekat,
tu yg berjaya tarik segala black n white head dari muka..
that's y,tak boleh sapu mask ni kat kulit muka yg nipis
macam kat area bawah mata n kat tepi bulu kening n anak rambut..
memang konpem meleleh air mata time nak cabut nanti..

hasil 1st time guna mask ni
bagi aku nak pakai mask ni sapu jangan tebal2 sangat..
mask ni jenis cecair yg sangat likat..
so,untuk tak nak membazir n hasil lekatan yg bagus,
sapulah nipis2 skit n bagi ia serata ke seluruh
permukaan kulit t-zone tu..

oh,aku lupa..
untuk kesan terbaik,b4 guna ni korang wapkan lah
muka guna air separa panas
so,bila kena wap air liang roma akan terbuka
n kadar penyerapan mask akan lebih efektif..
lepas dah cabut mask tu plak,
bersihkan muka dengan toner untuk tutup balik
liang roma yg terbuka tadi..
baru lah korang akan nampak perbezaan lepas guna mask ni..
memang berbaloi berbanding guna biore cleansing pore strip tu..

aku guna sampai habis 10 keping tu
pun still tak kurang blackhead aku..
tambah plak mudah tertanggal strip tu dari hidung..
so,rasa macam membazir je aku beli yg biore ni..
sekali je lah aku beli pastu trus usha mask cosway ni..

kalau tak percaya cubalah nanti..
konpem takkan menyesal punya..hehehehee..
dah macam buat iklan plak aku ni..hahaha..
ok,sekian wassalam!


2 comments:

Mummy MM said...

Teringin pulak nak cuba. Saya macam sis jugak. Selalu guna Biore tu tapi tak tanggal2 pun.

ayut said...

Hihi...ayut jarang bli brg cosway.msuk pon x..skrg suka pkai cathy white..best jgk masker ye