we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

19 April 2013

tablet untuk dijual..

assalammualaikum..

aku ada nak jual tablet..
nak jual bukan sebab rosak ke apa tau..
saja nak tukar angin pakai h/p ada software android plak..
suami aku suruh try jual..
kalau ada org berminat jual lah,
kalau xde aku nak simpan je..
boleh plak gitu kan,hihiiiii..

aku jual sama harga aku beli dulu,
tapi aku still boleh nego lagi kalau org tu betul2 minat nak beli..
application nya sama macam ipad
cuma brand nya i-pro lah..
aku dah install macam2 dlm tablet ni..
ada gps lagi tu..
game pun ada mcm2 jenis game,
sesuai untuk bagi anak2 main..
boleh tambah mcm2 application lagi coz memori sampai 16gbz..
kat bawah ni aku attach kan skali iklan yg
 aku ada buat kat mudah.my..;)

-tablet android brand I-PRO (brand malaysia,not china)
-harga RM420
-still under warranty
-super duper good condition,3months used
-display:type LCD capacitive touchscreen
size:800x480
multitouch:YES
-speed:CPU 1.5GBZ
RAM:DDRIII 512MB
-memory:card slot micro SD up to 16GB
internal:4GB
-data WLAN:wifi 802.11b/g
usb: YES micro USB V 2.0
-camera:primary(2MP) n secondary camera(VGA)
-features:os android os 4.0.3
-free gift:high sensitive stylus pen
:car charger
:keypad housing
:casing
:hands free n charger
:memory card 8GB
-dah install pelbagai application n also ada microsoft office dalamnya.
-baru pakai 3bulan
-berminat boleh msg or call.
-harga boleh nego




kalau ada yg berminat blh la msg aku..
harga boleh tawar lagi,jgn risau aku baik hati punya..
heheheheee..
ok,tu je nak cakap..
babai!^_^


2 comments:

Mummy MM said...

Bestnya pakai.. Teringin.. Tapi sekarang dah hujung sem.. Huhu..

natasha said...

haha,kalau teringin simpan la duit bila masuk sem baru nnti..kalau ada lagi nanti blh bli dr akak,hehe..;)