we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

4 April 2013

6 BULAN

assalammualaikum..

baru 4hari asben g kursus tu..
tapi kursus kali ni,aku rasa azab gler..
mana x nya,b4 this kalau g kursus still blh call or msg..
tapi yg ni,langsung xblh contact..
memang sunyi lah hidup..=(

memang aku kena sabar n bertahan utk hari n minggu yg berikutnya..
6bulan tu nak kena tunggu..
untung2 lepas 3bulan pertama ni harap sgt lah dah boleh contact..
seingat aku xpernah lagi kena mcm ni,
sepanjang beliau jadi askar n selama kenal 6thn ni..
paling2 lama pun seminggu xblh call or contact..
tu pun sebab ada latihan dlm hutan..
ni setakat kursus bomba je pun..
aku pun xfaham pe motif diaorg hold mcm tu skali..
paling xboleh terima,
xboleh cuti raya..
awal2 dah gtau tu..
memang beraya ala2 anak dara lah aku tahun ni,
huhuhuuuu..

pe nak buat,
dah tu pilihan suami aku..
kenalah sokong walaupun perit jgk la aku duk sorg2 
tanpa berhubung mcm ni..
kalau dulu beliau g kursus2 yo pun,
paling2 lama pun adalah 3minggu xjumpa..
tu pun still blh msg or call..
xpakai hp sendiri,pinjam hp kawan..
pun jadilah buat ubat rindu..
yg ni ada hp tp still xblh call/msg..
dirampas katanya,kejam!>.<

6 BULAN!
pape pun blh jadi dlm tempoh tu..
dgn urusan beli rumah yg belum settle..
dgn urusan peribadi yg lain2,serabut..
memang kena uruskan semuanya sendiri lah gayanya..
dulu,ada suami boleh jadi tempat luah perasaan tika stress,
sekarang beliau jauh n ada urusan mcm ni,
kenalah hadapi semuanya dgn tenang n sabar..
mohon la Allah permudahkan semua urusan ni dgn senang,
amin3...

ya Allah,ku rindu dia..




5 comments:

joeayu said...

sabar. kami kwn2 insyaAllah akan membantu...

Mummy MM said...

Eh, dah pergi rupanya.. Samalah, sekarang saya pun dok sowg2.. Incik Boss dah g Lahad Datu.. Harap sumanya berjalan lancar..

natasha said...

thanx a lot dear..harap2 semuanya settle b4 bln pose,nnti xlah rasa menyusahkan kalau nak minta tolong time xpose kan,hehe..

natasha said...

yup,dah g dah..dgn harapan cepatlah masa berjalan,cepatlah habis 6bln ni..

Cik Aien said...

sabar :).... inshallah dia ok..doakan yg terbaik hingga dia berjaya abiskan kursus :) shaiyok chaiyokkkkkkk