we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

19 March 2013

strong heart!

assalammualaikum..

last weekend,aku pegi jgk kedah..
sakit rindu membuatkan aku tanpa sedar
on the spot bli tket bas ke kedah hari jumaat tu..
tgh otw,incik asben kol yg beliau perlu ke mindef coz ada urusan..
hmm,agak sia2 perjalanan aku ke sana
coz dah konpem aku akan spend masa skjp je kat utara..
tapi,dek kerana aku dah pun otw,
incik asben bawak jgk berjalan ke alor setar keesokkan harinya..;)

ye,aku masih lagi boleh berjalan2 ke sana sini dgn beliau..
tapi,belum tentu lagi aku boleh lagi mcm ni utk minggu depan
dan minggu2 berikutnya..
so,aku menggunakan sepenuhnya masa yg ada
untuk menikmati moment bersamanya..
xde masa aku nak merajuk2 or bermasam muka..
walau kecik ati ke apa,
aku memang tolak jauh2 coz aku tau masa aku dgn nya sgt sekejap..
skrg ni pun tgh berdebar2 menunggu sama ada beliau akan
ikut serta kursus 6bln ke terengganu nnti..
or adakah beliau akan dikerah ke sabah..
risau,sedih n juga cuak..
akan bertambah2 lah jarak kami nanti..
dan bertambah2 kesukaran untuk tengok mukanya depan mata..

pagi tadi aku celik mata,
xde orang dah kat sebelah..
tiba2 rasa sayu plak hati coz aku dah kembali sorang2..
kembali menjalani kehidupan seperti biasa..
lumrah orang pjj,
weekend je ada orang teman tido,
hari biasa tdo lah ko sorang2..
mula2 memang lah takut,
selalu gak nangis tambah plak bila petir or guruh kuat..
lama2 aku dah biasa..
bila takut aku akan baca ayat kursi banyak kali 
n lama2 terlelap sendiri..
pujuk diri sendiri la tu..>.<

aku hanya berharap semua ni cepat2 berakhir..
xtau sampai bila aku mampu bertahan..
hanya Allah tempat aku mengadu,
dan juga family aku..
semoga Allah permudahkan segala urusan kami..
semoga Allah memakbulkan setiap permintaan kami..
dan semoga Allah selalu titipkan kesabaran n ketabahan ke dalam
hati aku hingga nafas terakhir aku..
aminnn...


1 comment:

Unknown said...

insyaAllah...yg ditakdirkn bersame army nie selalunye kuat2..tabah2...amin..

*igtn tok dri sendri jugeee*