we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

7 March 2013

ayat best

assalammualaikum..

tiap kali bukak blog,
mesti xtau nak update pe..
penyudahnya aku blogwalking je blog kawan2..
aku ni sebenarnya,
xpandai nak mengayat sangat..
nak tulis blog ni kadang2 aku buat 2 3 kali baru aku publish..
dari dulu tu masalah aku..
tu yg kadang2 aku xbanyak cakap,
terutama dgn orang yg aku baru kenal..
kalau dah kenal,
aku nak cakap aku pkir dulu banyak kali..
takut,risau kalau pe yg aku cakapkan orang salah maksud..

masa sekolah dulu,
cikgu bm aku siap sound lagi,
dia xkonpiden aku boleh skor A+ utk paper bm aku..
dia kata karangan aku ayat2 tunggang langgang..
tapi,alhamdulillah..
sangkaan nya salah sama skali..
mungkin dah rezeki Allah dah bg aku merasa dapat A+
even aku bukan dalam kalangan budak2 pandai dlm kelas aku..
tapi xpelah,
sekarang dah xperlu ayat formal bagai kalau nak tulis dlm blog kan,
ngeh,ngeh,ngeh...=_=

aku ada bnyk kenangan pahit dlm mengarang ayat ni..
tu kadang2 aku kurang berkomunikasi dgn org..
kadang2 hanya kerana aku salah buat ayat,
orang salah faham dgn aku..
dah xpasal2 bermasam muka dgn aku..
bila tahu org salah faham cepat2 aku minta maaf
even hal tu bukan niat sebenar aku pun..
disebabkan itu incik asben pesan,
lebih baik berdiam diri dari terus bercakap 
then salah faham lagi trus bermasam muka..
so,skrg aku memang low profile..
keep living with my own life..
kadang2 rasa bosan tapi always remind myself,
xperlu bersosial andai benda tu akan buat aku makin hilang kawan..T_T

so,this is my life..
pergi kerja,
balik kerja..
weekend pulak sama ada aku balik kg,
or stay sini dgn asben aku g jalan2..
sampai masa Allah kata berubah,
maka akan berubahlah corak kehidupan aku..

maka,berakhirlah coretan aku hari ni..
xtau dah nak taip pe lagi..
kang lagi banyak membebel,
lagi banyak silap cakap/tulis..heheheee..
adios n takeiuro..^_^

notakaki:aku berdoa semoga serangan di lahad datu cepat2 berakhir,xsanggup dah nak dengar di tv ada lagi pertumpahan darah perwira2 kita,semoga Allah melindungi n merahmati semua pejuang2 negara kita,amin..



1 comment:

Mummy MM said...

Saya pun mengharap benda yang sama. Semoga pertempuran kat situ berakhir secepatnya