we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

14 February 2012

a new life,a new passion!!

assalammualaikum...
hi peeps!!wahhh,lama gler aku x menghupdate blog aku ni...crius bz xde masa langsung nak terjah blog cumil sy ni...hehe...alhamdulillah,segala2 nya berjalan lancar even xsempurna seperti yg aku xpect...memg normal kot sape2 b2b memg akn skit xbanyak jadi bridezilla la...

hari ni aku akan masukkan skit gambar wedding sebelah incik husband dulu...nak tau nape aku xnak masukkan sebelah family aku??make up nya macam harem!!!aku serius benci gler tgk style make up nya...aku impikan time nikah lah time paling sincere n pure la muka aku tp memg xcantik langsung...nasib baik xde org masukkan gmbr2 nikah n mlm berinai kat FB...aku n incik hubby da plan klu ada yg masukkan/tagged memg ktorg akan remove lah!!

eh,byk la hal lain lg yg hampir2 jadikan aku godzilla nak mkn org a nite b4 nikah 2...aku request kursi lain,diaorg anta kursi lain,nasib baik ok la yg dihantar,blh dimaafkan lg la...baju lelaki mlm berinai 2 yg xblh blah betul coz aku request baju melayu coz incik hubby xnak pkai baju jubah 2 coz topi nya mcm tarbus tp yg dibawak 2 la yg terpaksa dipakai,ggrrrr....aku memg xblh make up nya,crius mcm opera cina,GGRRRRRR!!!!!

nasib baik yg sebelah hubby nya ok,make up ok,jubah,tudung n kasut aku suma ok...malas nak ckp byk jes enjoy da photo...oh ya!agak kecewa ble sword barrier kami xcukup org n paling sakit hati ble member2 incik hubby komen kat fb yg cara kami salah coz xcukup 6 org..pehey??!!pkir kami sengaja ke?da las minit org yg berjanji xdapat dtg,nak wat mcmana kan??nasib lah mamat ooii,tgk la time ko kawen bsk,baru ko tau susah ke senang nak cari org utk dtg buat sword barrier ko,huh!!

eh,ter emo lg aku ni,adeh...niat td nak tunjukkn gmbr2 kami di raub so layan jela ye...






gmbr dr official OP agak lmbt skit...nnti ble da dapat aku akan update skit2...xtau la ok ke x gmbr2 nye,harap2 ok la coz byar mahal2 klu blh biarlah puas hati kan...hehe...

seronok rmai geng2 bakatz da bertunang,ada jgk yg da kawen...tp yg da kawen 2 mostly xrapat sgt dgn aku pun so xkisah sgt la...thanx 4 those kwn2 yg dtg,dr jauh diaorg dtg memg aku terharu gler la...x expect langsung diaorg akan hadir jgk,maybe sbab wedding aku time cuti sem kot,2 yg diaorg blh dtg...pape pun memg aku rasa berterima kasih sgt kat kwn2 n family aku yg byk membantu majlis dua2 pihak...^_^




6 comments:

Ziema said...

Fuh nasib baik kau update tunggu punya lama. Mekap kt tmpat kapten mmg cntik suka sgt!

Selamat Pengantin Baru again! :)

ekyn Azz said...

selamat pengantin baru puan tasha... hehehe.. da bukak adiah lom?

Wanie-san said...

make up org yg same ke tasha time wedd belah ko n malam berinai tu???xpe..nnt photographr pandai la diorg edit kasi nampak!tp cantik tau time ko kawen tu!!hehe semoga berbahagia!

natasha said...

jimah:make up sebelah dia memg cantik,aku pun suka sgt2...hehe
ekin:da buka,ktorg punya la berdebar tau masa nak buka 2 siap bukak dlm bilik siap2,takut kantoi dpan fmly yg lain...skali coffee maker je pun,memg terkena la ktorg ni...hehe
wani:x,mlm nikah n berinai 2 assistant nya yg make up kan coz mak andam aku ada hal mlm 2,2 pasl make up nya mcm hampeh!sebiji mcm geisha jepun..huhu

puansazusarin said...

syokkknyerrr dpt jalan bawah pedang...he3...

natasha said...

bese jela wani,lg takut klu pedang 2 jatuh atas kepala je,hehe...;p