we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

21 February 2012

the make up was sucked!!

assalammualaikum...

yes.as what u see at the tittle,aku memg betul2 bengang...aku baru dapat gmbr yg OP aku tagged kat fb,n opkos gmbr dr OP 2 memg gorgeous cantik gler...tp aku xsuka tahap gaban ble tgk make up mlm nikah aku 2...klu ada sape2 yg da baca entry make up aku b4 dis mesti tau sape mak andam aku...yes,yes,Aby D'Peterana...aku xsalahkan kak Aby coz make up nya memg cantik..tp aku sgt kecewa dgn org yg gantikan dia mlm nikah aku 2...serius aku xsuka sgt2 tgk dia make up mlm 2....spoilt suma gmbr nikah aku...huahhhh....='(

tp dr segi service pun memg aku kecewa gak,len yg aku mintak lain yg diaorg bg...aku xsalahkan bdk2 yg set up kan pelamin aku 2 tp aku xpuas hati org yg amik order time fitting baju semua 2...aku minta kerusi single putih silver tp diaorg bg aku kerusi cleopatra...disebabkan diaorg kata da xde kerusi lg terpaksa lah aku trima pakai jela kerusi cleopatra 2...baju mlm berinai asben aku pun sama,aku minta set baju melayu lelaki tp diaorg bawakkan baju jubah lelaki....diaorg janjikan klu aku bayar deposit awal,aku akan di make up kan oleh kak Aby sendiri tp last2 jd mcm ni,mlm nikah aku di make up kan oleh org lain...bengkek betul hati aku!

 bkn niat aku nak buruk-burukkan sesape tp aku jes nak share experience aku supaya xde org yg alami nasib yg sama mcm aku...ble nak pilih mak andam jgn tgk kat album2 diaorg je,better minta diaorg make up kan kasi tunjuk skil diaorg mcmana...n da most important,make sure diaorg xtukar mak andam las2 minit mcm aku,memg haru biru la muka korg time hari bersejarah 2,bengong nyerrrrr!!!

ni aku kasi tepek gmbr2 aku dr OP...korg blh compare gmbr nikah n gmbr majlis bersanding...memg jauh beza la!

da tgk kan...OP aku memg superb kan??ni hasil en fadil othman n da geng,rekagrafik photography....xla mahal sgt tp hasil kerja memg gorgeous gler...thanx mr OP...hehe...
ok la,rasa marah n bengang aku da kurg skit,puas hati dpt membebel kat cni,tpt aku release tension...cian blog comel aku ni...huhu...sekian,terima kasih coz sudi jengah blog ini...^_^

5 comments:

Ziema said...

tak cantik :(
kening buruk. mata nampak garang :(

teruk lah MUA tu!

natasha said...

indeed!!that's y aku xpuas hati...bhg mata 2 yg buatkan muka aku nmpk pelik,huahhh...='(

joeayu said...

cantik gambar dia amik. good job!

bahIRAh said...

nasha melaka kat mane? ira ade dgar jugak psal aby d'peterana tu.. time survey arit tak mesra alam langsung! bile ira tnye pasal kerusi, die kate kene sewa tempat lain.. lagi 2 weeks ade member nak kawen gune aby, mintak2 la majlis die ok..

xpe nasha, majlis awk dah selesai :)

natasha said...

bahiRAh:area bkt katil...service nya memg xmesra alam lngsung,dia tau kte terdesak masa 2 so dia ikot kepala dia je...harap2 la mjlis member 2 ok...amin...