we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

16 February 2012

alhamdulillah...

assalammualaikum...

hari ni xnak marah2,xnak ngamuk2...nak cter yg bes2 je...hehe...

alhamdulillah,even aku menghadapi saat2 paling sukar masa nak kawen hari 2,tp Allah mudahkan aku utk part yg lain...aku xmenghadapi pape masalah selepas da kawen ni...dari segi kewangan,aku senang je dapat beli pape yg aku nak utk rumah kami,da jadi lengkap n selesa da rumah kami...dari segi hubungan kami suami isteri pun alhamdulillah,aku da dapat rasa nikmat berkahwin walaupun incik hasben jauh dari mata tapi caring nya stil aku dapat rasai walau bliau jauh beribu batu....keluarga mertua pun ok dgn aku,kadang2 aku malu sendiri bila mak mertua yg call tanya khabar gara2 aku yg terlalu bz xsempat nak call bliau utk bertanya khabar,sori mak,hehe...

cuma lately ni,aku sgt bz dgn keje,keje,keje!!FYI,after aku masuk keje ble abis nya cuti 3ming 2 memg berlambak la hal yg aku nak kena settle kan...dlm group aku,aku sorg je staf gred ni so klu pape hal,suma benda diaorg tolak kat aku...memg pening la kepala dlm keadaan blur baru naik cuti,semua org tanya progress keje utk tahun 2012...serius xterjawab aku masa 2....huhu...skrg ni baru lega skit coz aku dapat settle kan skit demi skit hari demi hari...*eh,skema nya ayat aku,hehe...

nanti aku masukkan gambar rumah kami yg aku da kemas ek...bagi aku rumah 2 da cukup selesa utk org yg baru kawen kot,hehe...memang aku berterima kasih sgt kat member opis aku yg bg aku sewa rumahnya 2,siap dia tinggallkan skit perabot utk kami guna sepanjang stay kat situ,thanx kak eli!!hehe...

skrg ni aku xsabar nak tunggu kepulangan incik hasben,mesti bliau epi tgk rumah kami n hidangan2 lazat utk nya nanti...lalalala....^_^



sy sayang hasben sy!!;)

2 comments:

joeayu said...

Alhamdulillah. rezeki kahwin. muka pun berseri2 puan tasha...

Wanie-san said...

rase xsabo nak kawen juge lah!hehehe