we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

1 April 2015

RAY BAN GRED 5A PALING MURAHHH!!

Assalammualaikum...

korang semua mesti familiar dengan spek RAY BAN kan,kan??
spek hitam yg memang legend kot kat dunia ni..
kalau orang yg pakai spek ray ban mesti gayya habis lah!
xkira lah baik lelaki or perempuan yg pakai,
mesti nampak smart n awesome je bila pakai spek hitam tu..

memang banyak kat luar sana yg jual spek hitam ala2 ray ban
yg murah sgt2,RM10 pun dah dapat
tapi tahu x korang lens yg digunakan tu xberkualiti malah boleh 
merosakkan retina mata kalau terdedah terlalu lama bawah cahaya matahari
macam yg korang tahu,spek hitam digunakan untuk melindungi mata dari
terkena terus/direct dgn cahaya matahari yg ada sinar UV
bukan semata2 nak nampak cantik n macho je tau!

sebaiknya,carilah spek hitam yg mengandungi UV protection 400 n ke atas
selalunya UV protection ni ada kat spek2 hitam original n mahal2 je..
TAPI....korang jangan risau!
aku ada jual spek RAY BAN yg hampir 99% sama dengan yg original
tapi harganya jauhhhh lebih murah dari yg original
malah lebih murah dari harga pasaran untuk gred 5A ni
xpercaya,pergi tanya mr.google,
mesti google pun akan bawak korang kembali ke blog aku,cewaahhh!!
hahahaa..

ni antara ciri2 RAY BAN gred 5A

Dilengkapi dengan UV 400 protection yang melindungi mata dari sinaran UV

Cermin diperbuat daripada KACA bukan plastik

Unisex: sesuai untuk lelaki dan perempuan

Mempunyai saiz 58 (Medium) and 62 (Large)

Produk disertakan dengan 3D box, 3D hard case, High quality fiber cleaning cloth & product info card


Ciri-ciri

- Lens: Glass UV400 protection

- Lens color: Black,grey,green,blue

- Frame color:gold,black,silver

- Rb engraved at left lens

- 'Ray Ban made in Italy' printed on the right leg

- Model & size printed on the left leg

- RB interlocking at Nose pad

- Size mark printed on the bridge between lens
 





ciri-ciri yg korang boleh jumpa kat ray ban gred 5A ni



ni pulak antara koleksi yg aku ada jual







ni dan ke atas semua koleksi RAY BAN AVIATOR yg aku ada

ni RAY BAN WARFARER



macam yg aku mention kat atas,
setiap pembelian akan disertakan dengan 3D box,3D hard case,produk info kad
dan juga high quality fiber cleaning cloth utk lap lens.
perlu diingatkan lens jgn dilap menggunakan kain biasa
coz ia akan mudah tercalar

nak tahu harganya berapa??
haaa,aku kasi murah saja..
RM120.00 saja..murah kan??
nanti2 jap,kalau sesape beli dengan aku sekarang,
aku akan bagi free gift baik punyaaa...
nak tahu apa free gift tu,meh beli dulu dengan aku..
penghantaran percuma seluruh semenajung malaysia..
kalau sabah/sarawak tu kena tambah RM10 lah ye
,upah driver belon bawak ke sana..
kehkehkehhh..

ok,kalau berminat boleh lah whatsapp/pm aku di 0194770947


2 comments:

Sha Nazri said...

Wah..bergaya..murah rezki tuan jual spec..

natasha said...

in shaa Allah,trima kasih sha nikitasakura..moga bisnes ni akan maju nnti,in shaa Allah..;)