we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

7 April 2015

BIO ESSENCE MIRACLE WATER FOR FREE!!

Assalammualaikum...

hai korang!!mesti tengok tajuk tu yg buat korang 
laju je klik link blog aku kan??
hahaha...
ye,memang betul aku nak bagi miracle water bio essence tu free je..
siap aku tambah lagi item for free iaitu collagen crystal eye mask


kebaikan miracle water bio essence banyak sangat
ni antaranya lah tapi banyak lagi benefit yg kita boleh dapat kalau guna
credit picture to blog elianto2323-mymy.
kalau nak tahu pe lagi korang boleh klik kat link blog elianto2323-mymy.,
shakinafarhan,arenamuslimah n lain2,just google je pasal miracle water ni,
mesti banyak yg dah review kebaikannya..
sebab aku bukan nak review pasal benda alah 2 ni hari ni..keh3..

nak jugak gtau, normal price nya RM29.90 tau utk 100ml,
so tengok baik x aku nak bagi free je kat korang benda mahal ni
hahaha...

tapiiii,ada 1 benda aku nak minta tolong korang
 kalau korang nak 2 items ni for free
kira dapat upah yg best lah kalau tolong aku ni,ngeh3!!
korang kena beli item2 kat bawah ni kalau nak 2 items tu secara free..
best tau offer aku ni,
korang dapat makan/guna healthy products n at the same time korang dapat 
jugak muka yg flawless n jelita lepas guna miracle water n eye mask tu

haaa,ni set kurus budget namanya..
memang budget sangat2 n murah tau..
mesti antara korang yg nak kurus kan?
tapi kurus mendadak tapi xsecara sihat akan memudaratkan badan nanti..
so,biar take time nak kurus tapi sihat,
jangan mendadak cepat sgt kurus pastu kena bad effect kat kesihatan akibat 
kesan penurunan mendadak tu,bahaya tau uollss..

meh,aku cter skit kebaikan each produk ni..
BV ALFAFA (RM84.00)ni actually concentrated drinking dr tumbuhan alfafa
yg mempunyai pelbagai  mineral semulajadi seperti kalsium, magnesium 
dan zat besi serta lain-lain mineral penting dan vitamin termasuklah 
vitamin A, D, E, K di samping mengandungi semua kumpulan
 vitamin B, biotin, asid folik, potasium dan lain-lain. 
Selain itu, alfalfa kering sangat kaya dengan protein


garlic tablet (RM38.00) tu adalah 100% ekstrak dari garlic saja
semua orang tahu kebaikan garlic kan?
kalau xtau meh aku share skit..




mineral coffee (RM30.00) tu pulak banyak khasiat nya coz ia xsama mcm kopi 
yg dijual di pasaran coz ia xde gula n menggunakan garam buluh
apa itu garam buluh??haaa,meh aku story skit..

banyak kan benefit mineral coffee ni..
yg ni plak testimoni pengguna set kurus budget ni..
kalau korang berminat nak beli 1set ni utk sebulan punya consume,
harga nya RM180 consist of 2box mineral coffee,1 bv alfafa n 
1box garlic tablet (80pcs)
tapi kalau korang add on sabun marine essence ni,
korang boleh dapat free gift 2 items mcm aku state kat atas tu

sabun marine essence ni harganya RM40 saja..
ni plak benefitnya;
so,cepat2 grab peluang keemasan ni..
offer ni kira sape cepat dia dapat coz jarang orang buat offer mcm aku ni
korang beli produk2 kat atas ni,
aku bagi korang precious free gift yg xpernah org lain bagi..
so,cepat2 whatsapp/call aku utk grab free gift2 ni ye
oh,ye!aku add on lagi free gift shaker bottle n woven bag 
4 those yg beli 1set kurus budget n sabun marrine essence tu..
so,cepat w/a or call 019-4770947

No comments: