we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

11 November 2013

say hi to 3rd trimester

assalammualaikum..

sekian lama x update blog,
baru hari ni mood rasa berkobar2 nak update..
selama menghilang ni,
semuanya disebabkan cpu aku yg menternak 
malware banyak sgt..
tu yg kna g hantar repair dulu..

bukak2 blog,
tengok kat ticker tu lebih kurang 9minggu je lg..
9minggu yg mendebar2 kan..
fuhhh,fuhhhh...

untuk bakal ibu yg lone ranger mcm aku,
persiapan kena buat sikit2..
problem nak mengangkut tu adalah big problem bila dah membeli..
that's y aku lebih suka membeli bila suami ada bersama..
suami akan jadi super sayya tukang angkut segala barang,heheeee..

setakat ni aku beli benda yg basic2 je..
beli sikit2 coz barang2 baby boleh tahan jugak harganya..

ni antara barang2 yg awal aku beli,sekarang dah penuh dah box ni..;p
semua member2 aku cakap xpayah beli baju baby banyak2..
baby kan cepat membesar..
aku beli setakat beberapa helai yg warna universal aje..
tu pun banyak yg untuk dipakai kat hospital nanti..
 selebihnya lepas baby keluar nanti lah..

aktiviti mendobi pun aku dah buat..
semangat aku mencuci baju2 cinonet tu n 
sidai kala cuaca tak menentu ni..
hew,hew,hewww..

basuh semua serentak sampai tak cukup ampai,hehe..
macam pelik skit lah,
tengok baju2 baby bergantungan tapi baby belum ada..
punyalah semangat menantikan kehadiran 
anugerah Allah tak ternilai ni..=)

sekarang dah boleh rilek n enjoy the moment 
coz semua dah prepare dah..
lepas ni aku n suami kena hadap benda lain plak..
suami aku siap doa supaya baby kua on time coz
kalau keluar awal kelam kabut dia nak hadap hal yg satu lagi tu..
hal yg aku akan ceritakan bila semuanya dah selesai nanti..
harap semuanya teratur mengikut perancangan kami..
semoga Allah permudahkan semua urusan kami,amin3..

notakaki::tengah semangat mengumpul duit nak beli set bersalin n stroller baby,
go,go chaiyok tashaaaa!!^_^



2 comments:

cik mah said...

Kjp je ek...seronok tgok persiapan bby...semoga berjln lncr..smlah ngah kumpul duit juga....

natasha said...

kann..rasa sekejap je tengok perut da besar..samalah,hrap semua berjln lncar utk awk jgk cik mah..;)