we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

17 October 2011

p.s. i love you

 assalammualaikum...

hye korang!semalam,after balik dari mines,xtau da nak watpe...boleh plak g umah jiran sebelah wat muka xmalu nak pinjam cd/dvd yg akak 2 ada...yelah,since dia da offer aku kalau nak pinjam cd dtg je umah dia,dan2 je sampai umah trus menyinggah kat umah dia utk usha2 cd yg beliau ada...hehe...

byk jgk yg aku pinjam n one of them cd movie p.s i love you...seriously,aku rasa 1st time aku tgk movie english yg boleh wat aku ketawa n menangis at the same time...jalan cerita nya rilex je tapi penuh emosional *aku je yg feeling terover kot...di saat2 memang tgh kesunyian n sorg2,ble tgk citer yg sedih skit pun aku boleh nangis beria-ia...huhu...



ceritanya simple je,it's start when her husband (gerard butler) meninggal coz of brain tumor...yelah,bertahun2 hidup happily together tiba2 da kena tinggal sorang2,mau x haru biru hidup jadinya...yg aku touching gler2 ble husband dia(hillary swank) siap tulis surat which will be deliver each month semata2 nak guide wife dia utk continue hidup lebih baik after dia da xde...seriously,ble tgk dia nangis ble teringat best moment wit her late husband,dgn aku skali ikut dia nangis...haha!0_-

then,ble tgk keadaan aku plak,adakah aku akan jadi sesedih dia n seteruk dia ble ditinggalkan sorang2?jawapannya,aku sendiri xboleh nak agak since aku da biasa ditinggalkan hidup sorang2...jes aku slalu berdoa pada Allah agar hati aku xdikeraskan sekeras2 hati ble mana apa2 yg bakal berlaku nanti...sekarang ni pun aku banyak makan hati dalam sesetengah benda...makin disimpan makin parah plak rasanya...rasa macam nak patah balik n cancel everything tapi ble mengenangkan orang2 sekeliling aku,tgk pada betapa excitednya mereka,aku terpaksa pendamkan dalam hati segala-galanya,telan semua benda sorang2...segala kepahitan biarlah aku telan sorang2,xpatut segala benda aku nak share dgn orang kan??

well,that's it!as usual,aku mesti akan terlari topik sekejap...haha!!ok lah,2 je pun yg aku nak coretkan kali ni...take care readers sekalian...

2 comments:

Ziema said...

saya menangis!
tp novel dia lg best!!! :)

natasha said...

eh,citer ni dr novel ke?xtau pun...tp crius,aku nangis beria2 beb,menyelami feeling dia la kunun...hehe..