we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

7 October 2011

hati yg disakiti...

assalammualaikum...

hye!!klu ikutkan daisypath 2 wedding aku lg 4 bln lg kan??mmm,rasa mcm lama lg...that's y aku mcm malas je nak prepare mcm2...ni semua gara2 tersalah bli cadar yg akan digunakan time wedding aku nnti...cerita nya bermula ble aku g parkson dgn ibu utk cari cadar yg ala2 english victorian la kunun....at 1st,niat memang nak usha je pun bukan nak bli...tapi,kata ibu da alang2 sampai bli jela trus coz jimat masa nak cari kat tempat lain plak nanti...tapi aku da gtau ibu awal2 yg cadar kami tgk time 2 agak plain n bersaiz queen...ekcelli aku budget utk bli katil king nanti coz aku tgk katil queen paten skrg agak kecik,besar skit je dr katil single...so,opkos la aku nak bli king size coz harga nya pun lebih kurang je kan??huhu..

tapi,nak jadikan citer,ibu suruh amik je cadar saiz queen 2...sedapkan hati,cadar 2 cantik...monolog dalam hati jela coz nak sedapkan hati...huhu...malam 2 tergerak hati nak tengok n bentangkan depan kakak ipar aku,dan2 dia pun nak tgk kan so aku bukak kan lah...ble bukak,saiznya memang sedikit kecik n cadar nya jenis fitted n kakak ipar aku pun mulalah komen yg cadar mcm ni xsesuai utk pakai kat katil pengantin..time 2 aku da bengang da,tapi tahankan hati...ble da bertubi2 kena shoot yg cadar 2 sesuai la bagai,aku da xtahan aku trus blah lah g iron baju utk pakai g keje bsk nya...dia pun tgk muka aku da tarik 14,dia pun senyap..tau pun ko aku da bengang,kalau pandai sgt nape xtolong blikan aje....

2 pasal,aku lagi suka bli sendiri je,mcm baju utk nikah n jubah yg aku nak usha besok ni,aku ajak member2 aku g..tapi aku tetap akan minta pendapat orang coz aku tau aku ni xlah pandai sgt bab2 fesyen tapi nak highlight kat sini ek yg aku xbuta fesyen ok!!gaya dia 2 mcm lah aku ni bodoh sgt bab2 kahwin stuff ni...eiii!!!nyampah!!siap pesan kat ibu supaya sampaikan kat aku jenis baju mcmana yg patut aku pakai time nikah nanti...eii,xpayah!!aku tau baju mcmana yg aku nak pakai...bikin hati panas je minah 2...

seriously,da 4 bln dia kawen dgn abg aku tapi aku stil xblh nak masuk sgt dgn dia...ble aku duk join dia tgk tv,dia g masuk bilik...ble aku duk dlm bilik,bagus plak dia tgk tv kat situ...eii,xfaham aku!!...aku tau lah aku ni banyak mulut tapi at least blajar la skit nak mesra2 dgn aku,bkn aku je yg kena/asyik terhegeh2 nak mesra dgn ko...patutnya dia kena blajar utk adapt dgn family members husband dia tp xpun...bak kata kazen2 aku,dia siap bg jelingan maut kalau kazen2 aku gurau2 dgn abg aku...adeh!pelik je perangai dia...

pape lah,bg aku,kalau ko xnak tolong dlm preparation wedding aku,jgn byk mulut ble aku buat/bli something...jgn sampai aku ilang kawalan,ilang sabar,aku sound direct je...hahhh,ada yg wat drama air mata plak nanti...haha!!seriously,aku memg xselesa nak lepak2 kat umah ble dia ada kat umah aku...perasaan 2 muncul ble kita rasa diri kita terhegeh2 nak kawan dgn org 2 tp org 2 rejek kita....korang pernah rasa mcm 2 x??perit n sakit kan??huhu...sekian umpat umpatan dari aku yg xsuka n xgemar nak ngumpat family sendri ni...adehhh....(0_-)

No comments: