we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

12 September 2011

tough weekend...0_-

assalammualaikum...

hye guys!!may day monday,may day may day!^_^
penatnya la weekend ni...mana x nya,abis kojol suma rumput2 n lalang2 yg menjadi pendatang haram kat laman rumah sewa aku da aku tamatkan riwayat mereka....abis keliling umah aku bersihkan sampai aku jadi tersangatlah puas hati ble da tgk da xde lagi hidupan2 yg menyemakkan mata aku 2...ha ha ha!*ketawa jack sparrow*..;p

malam td incik tunang blh tanya aku bersihkan pkai apa?haa,aku jawab lah pkai jentolak,pastu plak dia tanya lg nape xpkai bulldozer??wat lawak ke hapa ni??haha!!mesti lah aku pkai tangan2 chomel aku ni utk cabut rumput2 harem 2 n jgk pakai cangkul yg menyebabkan aku terseksa sakit blakang pg ni...huahhh....='(

lpas subuh aku xtunggu lama da,langit stil gelap aku da kua terpacak kat laman umah utk cabut rumput,beria nak elak org nampak aku,segan kot kat org sebelah,aku stil guna cara kuno utk bersihkan laman umah...giler r...haha!!tapi stil kena tahan hati coz depan umah aku jadi laluan utk org berjogging so tiap kali org lalu mesti diaorang wat muka pelik tgk aku terbongkok2 cabut rumput,huhu...ekcelli,aku nak meracun je tapi masalahnya aku xpandai nak pkai pam racun 2,hampeh je kan??haha!!

tp ok la,dlm masa 2jam lebih,laman umah 2 jadi bersih...nak jadi cerita aku yg sgt2 rajin ni,sambung plak keje wat doorgift...tp mcm hampeh je coz baru dapat 1 layer doorgift 2 aku terlentang baring coz penatnya yg teramat semalam...baru siap skit doorgift 2,ni tgh pkir pe lg bnda yg aku blh tambah dgn kos bawah RM1 1 biji coz doorgift skrg ni xcukup lg ni...ingatkan nak bli la cawan2 comel roses 2 tp mcm xkena sgt dgn tema aku tp last choice klu xjumpa bnda sesuai aku sapu je cawan 2,murah pun ye jgk,hehe....

comel!credit to mr google...;)


mmm,nak siapkan slide nak present khamis ni,cuaknya coz da la lama xpresent dpan audience yg rmai...event bsar plak,NTC 2011,NUCLEAR TECHNOLOGY CONFERENCE 2011...wish me luck ok!:)

notakaki:incik tunang sgt bz ming ni,xdapat nak msg or call dia pun,skejap2 je dia msg da ilang,rindunya kat beliau...;(

No comments: