we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

16 April 2014

i am backkkk!!

assalammualaikummm..

fuhhh,fuhhhh..
berhabuk gler blog aku ni..
cuti 3 bulan lebey buatkan aku terlupa trus kat blog ni
cuti yg buatkan dunia aku trus berubah 360 darjah..
berubah menjadi makin best n syokkk!!
hahahaaaa..

macam2 perkara yg terjadi sepanjang 4 bulan aku menyepi ni..
nanti aku share ek pebende yg best2 yg berlaku..
1st of all,opkos la aku nak share gambar budak paling comel kat dunia aku..

muhammad aqeef bin mohd asriffudin
dunia baru aku..
harta dunia akhirat aku n suami
permata yg aku simpan 9bulan dalam perut aku
sampai teroverdue 2 hari..hahahaaa

next2 entry aku cerita pengalaman deliver dia..
ni entry warming up orang kata..
till then,bye!
wasalam..

1 comment:

Mummy MM said...

Wah, dah lahir rupanya. Rasa macam baru tadi jew sis cerita yang sis baru mengandung. Hihi. Tahniah sis.