we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

9 April 2018

DOORGIFT KEREPEK MURAH IS BACK!

Assalammualaikum w.b.t

lamanya nak update next posting,haha...
aku punya lah lupa aku xtukar lagi setting blog viewer lagi rupanya,
still private kan dari ditemui di google,
patut la aku taip nama blog aku xjumpa kat google,hahaaaa

actually,lama dah aku stop bisnes kerepek aku tu 
lebih2 lagi sejak pregnantkan si nadeyya/deyya tu..
kemain truk aku kena morning sickness masa 2nd prgnancy tu..
sekarang macam dah lega sikit,dah tenang2 je so rasa macam boleh 
sambung balik bisnes kesayangan aku tu..
tapi aku xnak dah jual kat opis sebab ramai sangat manusia yg suka makan 
free tanpa bayar n  tak fikir makanan dimakan tanpa 
dibayar itu haram hukumnya
surrender trus aku sebab hari2 duk rugi je menjual sebab barang habis tapi
duit takde dalam tabung jualan,hmmmm...*sigh

ok,lupakan kisah yg menyakitkan hati n menyedihkan itu..
so,sekarang aku nak announce yg my business is back on track!
so sesiapa yang nak order doorgift kerepek boleh lah contact nombor aku
eh,jap2..
kenalah introduce pe barang yang aku nak jualkan?hahaaa

  • kerepek ubi masin
  • kerepek ubi chips
  • kerepek ubi pedas kering
  • kerepek ubi black pepper (manis xpedas sangat)
  • kerepek ubi bbq
  • kerepek bawang
  • kerepek jejari udang
  • kerepek tiram/lidah buaya 

aku xambil order untuk kerepek pisang sebab harganya mahal skit 
daripada kerepek2 di atas tapi kalau uols nak jugak
 kena tambah skit lah kosnya..(>.<)

packaging seperti gambar di bawah ni RM1 saja uolss,
paling murah dipasaran rasanya..
kalau nak lagi murah pun boleh tapi saiz packaging kecik la ye..
harga ni dah meliputi KOS PENGHANTARAN,
tapi dalam jarak yang aku listkan seperti dibawah saja la ye,
luar kawasan aku xcover,jauh dik non,xberbaloi dengan untung ciput ni

  • nilai & seremban,negeri sembilan
  • putrajaya/cyberjaya/dengkil
  • bangi/kajang/cheras
  • kuala lumpur
  • melaka/sempadan melaka-johor
  • bentong/raub/kuala lipis/karak





perbezaan saiz packaging dengan botol mineral 500ml
oh,ye!tempoh order adalah maksimum 2minggu sebelum tarikh nak delivery ye
aku xboleh lah nak buat kerja last minit 
plus nak kena cek dengan supplier ada ke tidak stok kerepek
 yang korang nak kan tu
dan jumlah order minimum adalah 50bungkus ye,
kalau kurang dari jumlah tersebut kita boleh discuss 
harga per pieces nya pulak ye

in shaa Allah,setakat ni xpermah lagi orang komplen 
kualiti kerepek doorgift aku ni
so,kalau nak cuba boleh lah contact aku
TASHA-0194770947

doakan urusan aku ini dipermudahkan ye..
adios,wasalam!


No comments: