we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

30 April 2016

sticky post:DOORGIFT BUDGET KEREPEK TERMURAH!!

Assalammualaikum w.b.t

hai uolsss!sihat ke?
sorry lah dah lama x update,bz bebenor lately ni..
tambahan plak terjauh hati tengok google telah menghilangkan rmai follower
aku,ntah pe problem nya pun xtau,sob3...='(

hari ni nak share 1 benda best especially yg tengah hunting doorgift yg best
tapi still guna budget yg murah/rendah..
dah la packaging menarik sebab warna warni n bercorak bunga,
boleh tahan lama pulak tu..
paling lama boleh tahan sebulan tau uolsss..
pe lagi kalau bukan kerepek kan..

ada 8 jenis kerepek yg uolss boleh pilih;antaranya...
  • kerepek ubi masin
  • kerepek ubi chips
  • kerepek ubi pedas kering
  • kerepek ubi black pepper (manis xpedas sangat)
  • kerepek ubi bbq
  • kerepek bawang
  • kerepek jejari udang
  • kerepek tiram/lidah buaya 
aku xjual kerepek pisang sebab harga mahal di pasaran uollss..
xmampu nak pusing modal kalau orang nak order kerepek pisang..
tapi kalau customer sudi nak tampung kos nya,aku ok je..heeee >.<

normally aku buat packaging RM1,
tapi kalau uollss nak cut budget nak lebih murah punya,
aku akan ikot pilihan customer..
serendah 50sen sebungkus pun ada tapi pakai plastik jernih biasa la ye,
bukan yg plastik bercorak berbunga tu,
dah kata nak yg paling budget murah kan,huhu..
minimum order 100pcs ye untuk packaging RM1 & 
200pcs untuk packaging 50sen ke atas.

seperti di gambar: kerepek jejari udang(kiri),kerepek ubi blackpepper (tengah),kerepek ubi bbq(kanan)

packing in progress...
aku buat double seal untuk jamin kerangupan kerepek untuk tempoh masa yg lama

comparison saiz packaging kerepek RM1 dengan botol mineral 500ml..
 aku akan cod kerepek ni ke mana saja asalkan xkeluar dari negeri
  • selangor
  • KL
  • melaka
  • pahang
 selain dari negeri di atas,ampun xdapek den nak ngantor nya,jauh bebenor
nak post rasa xberbaloi sebab post lagi mahal dari harga kerepek,camno?
rugi je kannn??huhuhu..

dan tiada sebarang TESTER ye sedara sedari sekalian..
aku banyak dapat request nak tester bagai,
lepas dah bagi FREE siap berpost laju bagai,terus senyap je..
hmmm,xpe lah..xde rezki aku kat situ tapi,
tolong lah jangan susahkan orang lain pastu xhargai langsung
 susah payah seller mcm aku ni..
kan bagus mudahkan orang lain yg mana in shaa Allah,
kemudian hari Allah pastikan mudah untuk kamu orang jugak,betul kan?hmmm..

ok,dah banyak celoteh ni..
niat tadi nak promosikan doorgift kerepek budget ni je pun,
dah melalut ke lain,hiks!
in shaa Allah,kerepek aku dijamin hygiene,kerepek baru dibuat bukan stok lama,
dan yg pastinya murah dibandingkan dengan pasaran..
ok,jangan malu2 whatsapp/message aku ek,
0194770947-tasha..

2 comments:

Ked said...

Rasanya untuk kerepek doorgift ni takyah request tester pun takpe. Sebab bukan kite yg makan, nak bagi kat orang kan? Hehhehe. Aritu adik saya kawen doorgift dia sume mak sedara yg handle so memang tak sempat nak cekidaud usya doorgift sape2. Nanti kalau majlis saya sendiri nanti leh la nak cekidaud kerepek akak ye. Hehhehe

p/s : same laaa kak oiii. follower kite pun makin menurun. Sobss

natasha said...

kannn ked,xpayah nak rasa pun sebab semua kerepek sama je rasanya,lain lah klu akak buat inovasi kerepek millenium,haaa,baru blh buat tester..ngeh3..sila2 lah ye order dgn akak klu nk doorgift murah,akak kasi special punya utk ked nanti..hehe