we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

20 November 2015

BUDGET DOORGIFT EXPRESS!

Assalammualaikum..

sempena cuti sekolah ni  kan,
normal scene adalah berderet every weekend orang akan buat wedding event
so,dalam kata nak kawen tu mesti ada yg tengah hunting doorgift kan,kan??
so,kat sini aku nak offer doorgift yg murah,
yg in budget yg korang nak,
yg express lagi boleh bertahan lama 
dan yg pastinya disukai,digemari semua lapisan masyarakat
baik budak2 kecik sampai ke orang dewasa..

aku offer mengikut budget orang,serendah 80sen hingga RM2 sahaja!!
menggunakan paper,plastic or woven bag based on budget customer
woven bag

contoh2 paper & woven bag doorgift

isi dalamnya depend pada customer,boleh isi macam2 benda
termasuklah 
-kek2 apollo,
-kerepek pelbagai jenis seperti di sini (jenis2 kerepek)
-air mineral cawan
-air kotak
-tam2,mi-mi,bin-bin,keropok ikan
-lollipop & pelbagai jenis candy cone

total barang dalam paper bag mengikut budget customer
so,korang minta lah apa je tapi mesti dlm budget yg korang nak..
that's mean korang bagi je apa idea korang,
aku akan cuba merealisasikan nya based budget yg korang ada
paling maximum tempoh adalah 2minggu b4 tarikh event korang 
aku juga akan cod kalau range lokasi korang yg masih relevant utk aku 
hantar by hand..
that's mean kalau lokasi korang dah sampai kelantan,terengganu,
kedah,perlis,perak,sabah,sarawak tu
alamatnya kena pos jelah..hehehe.. 

ok,tu jelah nak cerita nya..
kot2 lah ada yg tengah buntu fikir mana nak cari doogfit budget yg express,
meh2 whatsapp/msg/call aku ek..
just ingat je nombor ni 0194770947 untuk korang borak2 lebih lanjut..
ok,wasalam!!



No comments: