we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

15 May 2015

MINERAL COFFEE MURAH SANGAT2!!

Assalammualaikum w.b.t

STICKY POST ENTRY

lately ni aku duk post entry pasal mineral coffee je..
mesti korang tertanya2 kan pebende mineral coffee ni kan?
for those yg dah pernah dengar,
meh aku explain bagi korang bertambah faham lagi
kot2 dah faham betapa bnyak nya khasiatnya,
boleh la korang try beli n minum plak kan..keh3..

mineral coffee ni actually bukan macam coffee biasa korang jumpa kat pasaran tu
coffee ni punyalah ada 1001 khasiat especially 
untuk orang yg nak berdiet n jaga kesihatan tu
yg aku nak highlight kan,coffee ni xguna sebarang gula tambahan tau
ia hanya guna garam buluh yg diekstrak dari garam laut yg bebas dr unsur pencemar 
yg dikumpul dari Pantai Barat Korea
lepas tu garam tersebut disimpan dlm buluh yg berusia 3thn
 utk serap kandungan efektif buluh tersebut n ditutup dgn tanah liat dr kedalaman 20mm
lepas tu plak,buluh tersebut dibakar dgn pokok pain n resin pain
untuk hapuskan sebarang unsur toksin n logam berat..
last step,ketulan garam buluh td akan dihancurkan hingga jadi serbuk n
 mengandungi 70-80 bhan mineral n elemen mikro
 yg sgt baik untuk kesihatan

see,punyalah banyak step untuk dapatkan garam buluh yg terbaik
yg boleh menjamin kesihatan korang akan terjaga
apabila consume coffee or whatever produk dari garam buluh ni..

ikutkan pengalaman aku yg hari2 minum kopi ni,
takde sebarang bad effect yg aku dapat after minum kopi ni
b4 ni,badan aku selalu lesu je especially bila balik dari kerja
after minum kopi ni pagi2 b4 gerak ke kerja,
even sampai malam pun badan aku masih lagi bertenaga
perut pun xlah lapar sangat,tak macam kopi yg aku minum b4 ni
asal makan lambat skit kepala aku dah berpusing2 weng..
minum kopi even seharian aku x makan nasi,
stil maintain je perut aku..
so,sesiapa yg ada gastrik tu aku boleh sarankan mnum kopi ni
kalau2 life korang bz selalu xsempat nak makan





haaa,bukan aku je yg cakap tau,
orang lain yg dah try semua share experience yg sama..
korang bila lagi nak cuba?
jangan takut nak cuba sebab kopi ni even orang xbiasa minum kopi 
pun boleh minum sebab kopi ni xmacam kopi lain 
yg bila mnum boleh buat pening tu

"Aroma istimewa Mineral Coffee berasal daripada bijian kopi Robusta dan garam buluh organik semulajadi dari Korea. Selain aroma kopinya yang wangi, ia juga kaya dengan bahan mineral seperti magnesium yang dapat menggalakkan penyerapan kalsium dan penggunaannya. Mineral Coffee bukan sahaja memenuhi cita rasa para peminat kopi, malah kandungan garam buluh di dalamnya telah meningkatkan nilai nutrisi kopi. "
pinjam ayat dari blog kak elya roza

lagi satu kopi ni sesuai sangat untuk orang nak diet tapi xboleh tinggal 
rutin mnum kopi n mknn kegemaran
sebab kandungan Acid Chlorogenic yg tinggi dalam mineral coffee membantu mengurangkan
berat badan dan membuang toksin2 yg x diperlukan oleh badan
so,sambil minum kopi korang jugak boleh jaga berat badan
dan juga untuk orang yg breastfeed or pregnant,
still boleh minum kopi ni sebab ada testimoni yg beritahu minum kopi ni xde effect pun kat diaorang
malah,yg pregnant tapi kena kencing manis tu digalakkan minum kopi ni sebab
kopi ni menstabilkan kandungan gula dalam darah ketika pregnant jugak


banyak lagi kau nak bebelkan kat cni tp kang korang boring plak
kalau xpercaya,korang google lah,
banyak testimoni yg korang boleh jumpa tentang kebaikan mineral coffee ni
meh beli dengan aku,aku bagi free shaker bottle
kalau beli banyak,boleh dapat diskaun
silap2 aku bg free postage kalau beli banyak2 dgn aku,ngeh3..
ok lah,kalau nak tanya banyak2 kat aku,
boleh whatsapp 0194770947
till then,wasalam!!

No comments: