we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

13 January 2015

holiday ke langkawi part 1

assalammualaikum...

hi everyone!!
happy new year 2015 even dah nak 
separuh bulan dah kita skrg,keh3
awal tahun ni aku n family kecil aku mulakan tahun baru kami 
dengan happy je,alhamdulillah..
alhamdulillah again,aku n suami berjaya bawa aqeef pegi 1st percutian kami
tak pergi jauh mana pun,ke langkawi je
jom,aku share korang skit2 info yg aku ada kot2
ada yg nak g sana jugak nnti kan

disebabkan budak start sekolah dah berganjak seminggu,
so kami pun terkena tempias nya..
kiranya tarikh kami pegi langkawi tu dikira peak season jugak 
so tak nak ambil risiko semuanya kami booked awal2
bilik hotel,kereta sewa semua kami booked awal

untuk bilik kami pilih FUUKA VILLA yg terletak di pantai tengah



so far bagi kami bilik nya sangat selesa n besar
siap aqeef seronok merangkak n meniti jalan dari ujung ke ujung bilik
yg penting toilet nya sangat best n bersih
(tu part yg paling penting utk aku,haha!)
bilik yg kami ambil tu ada 2 katil single,
tu je yg kami dapat coz semua dah penuh
harga semalaman RM180
owner n staf nya sangat friendly,
so aku boleh recommend kan korang untuk stay sini
masa kami datang diaorg tgh otw untuk buat kolam renang,
so lagi best lah kalau dah siap nanti kan,hiks!

then untuk kereta sewa aku usha dari online jugak
not bad harga kereta vios/almera/mazda boleh dapat untuk harga RM80 24hrs
tapi kena booking dgn duit deposit dulu 
kalau konpem nak pakai kereta sewa diaorg 
don't worry coz diaorang ni 1 company sah no kes tipu2 ok
aku deal dgn en hanafi n ni phone no dia;0134353413
boleh call dia untuk minta kereta apa n harga nya

kami stay 3 hari 2 mlm kat sana
so macam2 aktiviti yg kami buat kat sana
sape kata ada baby kita xboleh enjoy percutian tu,
kami berjaya enjoy holiday ni dgn baik,alhamdulillah..
nanti aku sambung ek cerita best sepanjang kami kat sana
stay tuneeee..>.<
wasalam!

No comments: