we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

4 April 2016

PETI AIS BRAND SHARP TERMURAH UNTUK DI JUAL!!

Assalammualaikum w.b.t...

hai semua!mood blogging termuncul plak hari ni..
semua nya gara2 sebab semata2 nak iklankan penjualan peti ais kesayangan aku ni
aku nak let go murah2 je..
peti ais ni masih lagi nampak macam baru sebab aku
memang jaga sehabis baik peti ais ni..
siap dah alas setiap tray dgn alas pinggan sebab xnak ia scratch tau
selalu di lap so memang langsung xnampak buruk pun peti ais ni

harga pasaran kalau korang tanya kat kedai or tengok kat lazada,
adalah RM750-890 tau harga nya..
tapi kami nak let go/jual hanya RM450 SAHAJA!!
 Meh tengok gambar kalau xpercaya aku cakap peti ais ni masih nampak baru

errr,cuma abaikan barang2 dalam peti ais tu sebab time ambil gambar
barang2 belum keluarkan lagi,hehee..

see,brand shap 170L..nampak berkilat n langsung xde scratch kan?

part frozen n kadar froze nya tip top!

advantage SHARP tempat telur nya complete..
warranty still valid on motor

comparison harga pasaran di lazada.
kalau ada sesiapa berminat boleh message or whatsapp aku 
0194770947

self pick up ye tapi jangan risau sebab pakai van/mpv pun muat dah 
nak angkut peti ais ni..
aku akan wrapping body peti ais ni dengan polystrene board 
untuk elakkan scratch ke hape kan..
lokasi aku area bandar baru salak tinggi,nanti aku share location kalau sesiapa
berminat nak beli peti ais ni..
aku terima cash je ek,xde bayar ansuran ke apa ek,so sorry..

ok,tu je nak up entry nya..
sekian,wasalam n terima aksih sebab sudi view..daaaa!

UPDATE: ALHAMDULILLAH,ALREADY SOLD!THANK YOU..:)

No comments: