we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

1 February 2016

1st entry 2016 on february??haha...

assalammualaikum...

hai uollsss!tengok tajuk je dah tau kan nak cerita apa kan??haha..lol
kemain aku bz sampai dah februari baru nak update blog
ngam2 soi 1st february aku pun terajin plan nak update blog,
nak cerita memacam la kekononnya..

last january memang most precious month bagi aku coz 
bulan ni month of anniversary
for our wedding,hmmm,dah 4th anniversary dah..
kemain dah kenal perangai masing2 coz kawen dah 4 tahun,
kenal dah 10tahun lebih kot,
sampai posisi tdo pun dah hafal masing2 punya,
bau pun dah kenal even xnampak muka pun..
bulan januari jugak besday si tembun aqeef tu,genap 2tahun dah anak mama
yg suka mumbling sorang2 tu,alhamdulillah..
kemain kuat nyanyi even sepatah haram mama xtau lirik apa
yg sedang disebutkan tu,kalau orang pandang kemain marah,
tapi nyanyi dah gaya serupa konsert elvis presley,haha..;p

hmmm,pe lagi nak cerita ek?
haaa,mood berdeko aku ke laut kejap..
kemain sekarang malas yg teramat especially sejak2 dah sebumbung ni,
kerje asyik nak terbongkang je..
 balik keje,lepas mandi n solat maghrib,
duk golek2 tengok tv,aqeef tdo,dgn aku pun sama tdo..
punya la xde inisiatif untuk merajinkan diri bila dah malam2..
dulu,kemain boleh stay up sampai awal pagi buta utk berdeko bagai,
wat mcm2 aktiviti tapi sekarang nan hado nyeee..
maybe sebab sekarang suami ada,so aku rasa agak safe utk meneruskan 
aktiviti tdo yg lena 
bangun tengah malam untuk solat isyak,angkat aqeef masuk bilik
then sleeping is continue,haha...

alhamdulillah,bisnes doorgift kerepek keep on running..
dah 2 3 order masuk utk early 2016..
ok lah untuk part timer mcm aku ni,
nak tamak2 amik order nanti ada yg xterbuat plak nanti kan,
haru je nanti orang dah xpercaya ko lagi amik order tapi xboleh fullfill that order
so,keep low untuk bab doorgift kerepek ni

hmmm,aku pick the choice untuk keep low profile kot
coz ada reason y i'm doing that..
aku baru tahu ada orang guna kan blog aku ni as one of her point
untuk jadikan weapon for her,made a FITNAH pada aku
u just watch out stalker,
life is KARMA,once u did bad things to other,
someone will do the same thing to u someday...
macam2 dah aku dengar pe yg ko buat pada aku,
time is all the matter for me...

so,if aku update blog pun,maybe just around about deko or
 something about bisnes,
pasal private life better keep silence mcm aku buat kat fb..
jarang2 kan utk update,tp skali update kemain berturut2 gambar aku upload,
hahaha...
ok,got to go...wasalam!

hi everybody!i already 2 years old,alhamdulillah!


3 comments:

Mimie said...

Tuhlah kdg2 bila kite update psl life kita ada aje yg dengki kan...tuh yg kne slow down sikit na update ape2..mcm akak kurang update psl personal life kt fb sbb tak suka org2 jnis mcm nih lah..x abis2 nak stalk life org

natasha said...

memang betul tu kak mimi..agaknya hidup kita lebih menarik dari hidup dia yg sunyi sepi tu yg asyik stalk life orang kan..hmmm

Mummy MM said...

Yang dengki tu ada masalah jiwa barangkali sebab benda tu pilihan dia sendiri. Nak baca or tengok sebab dia nak tengok. Kalau dia tak nak baca or tengok, lama dah dia unfriend or block kita.

http://angellovesoldier.blogspot.com/