we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

30 September 2015

PROMOSI SET KURUS BUDGET 3 BULAN

Assalammualaikum w.b.t

sempena bulan kemerdekaan a.k.a bulan besday suami aku,
aku nak bagi offer best punya untuk set kurus budget ni
ni dah paling murah,paling best lah punya offer

banyak2 set untuk kurus/diet kat luar sana mesti mahal2 kan?
pastu slalu nya untuk consume sebulan je
tapi kali ni yg aku offer ni boleh bertahan untuk 3 BULAN!!
pastu harganya murah je,RM210 saja,
tambah best aku bagi FREE POSTAGE ke seluruh malaysia,
include skali sabah sarawak
dannnn ada free gift lagi tau

set ni sesape je boleh makan/minum/consume
termasuk lah ibu2 mengandung dan yg breastfeed baby
setakat ni testimoni yg kami dapat semua kata sangat2 bagus di consume 
bila dalam condition seperti aku cakapkan di atas

lagi bagus utk sesiapa yg ada penyakit kencing manis,darah tinggi
honestly cakap,repeated customer aku semuanya ada penyakit2 gitu,
diaorang rasa bertenaga dan semakin sihat bila consume set ni
terutama mineral coffee tu..
tambah best diaorang boleh makan apa2 je kesukaan diaorang tapi
 still bacaan gula dalam darah diaorang xtinggi sangat jika
dibandingkan jika xminum mineral coffee tu..

untuk orang macam aku yg berat badan senang sangat naik,
dan tambah big problem nya mudah kena sembelit ni,
aku sangat2 suka consume set ni sebab berat aku maintain je,
xnaik pun,turun lagi adalah..
tak sembelit macam slalu..
mudah je nak membuang n mudah je nak susutkan badan walaupun 
aku xde exercise n xjaga makan pun..
so,jadi seronok bila ko boleh makan sesuka hati tapi berat 
xmencanak naik macam b4 ni..

nak rasa x keseronokan macam ni??
meh pm/whatsapp aku..
tapi suka aku ingatkan xnak lah ada backout buyer..
dah order beria-ia,bila nak konpemkan payment n address,
terus senyap menyepi..
xbest lah gitu beb,ko dah seronok nak mencuba tetiba ko cancel last minit
alang2 dah terniat tu,
pe kata teruskan je,mana tahu ada perubahan positif lepas cuba set ni..:)

ok,jangan lupa ye utk whatsapp/sms aku 0194770947..
wasalam!

No comments: