we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

18 May 2015

COOKIES CHOCOLATE CIPS ALA FAMOUS AMOS RM13.00 ONLY!!

Assalammualaikum w.b.t

hai peeps!
ramadhan akan menjelma tak sampai sebulan pun lagi..
korang dah habis ganti puasa ke?hahaha..
mesti ada antara korang yg dah prepare persiapan raya kan?
yelah,baju kurung kena lah tempah awal2,
kalau last2 minit sape pulak nak layan,ye dak??keh3..

untuk makluman,aku nak share something good news!
aku ada open order untuk cookies coklat cips ala famous amos..
aku jual murah2 je,RM13.00 utk sebalang kuih yg ada 40 pcs dalamnya
rangup,tak manis sangat dan banyak coklat cips n nuts!
tak semestinya untuk raya je tau..
nak makan saja2 pun boleh..
aku slalu je buat untuk suami aku,saja buat kunyah2 di kala lapang,ngeh3!;p

RM13.00  for 40pcs only!!
so,kalau ada sesiapa berminat boleh lah order ye..
just sms/whatsapp 0194770947 for order..^.^