we've been together.....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath wedding Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

31 May 2015

KURUS DENGAN CEPAT DAN SIHAT

assalammualaikum...

STICKY POST ENTRY

hai korang!!
siapa kat sini yg suka jadi gemuk,angkat tangan!
haaa,mesti semua orang xsuka jadi gemuk kan?
kalau orang tu kurus sangat pun,mesti dia pun xnak lah sampai jadi 
gemuk yg melampau kan?

lately mesti semua orang tahu,aku suka sangat cakap nak kurus2 ni..
sebab aku baru je berjaya kuruskan badan aku stelah setahun lebih berusaha
nak kurus kan badan
macamana nak kurus kalau aku asyik nak makan je,
so makin mendebab la jawabnya kan..
hahaha..

tapi,sekarang aku dah berjaya jumpa solusi untuk kurus
 tapi still boleh makan macam biasa
bes kan??
meh,tengok gambar aku beza dalam sebulan lebih je ni..

kalau sebulan yg lepas,aku memang xsuka ambil gambar,
sebab aku gemok!
ko tengok gambar aku tu,even pakai serba hitam pun stil nampak gemuk lagi
aku istiqamah n berdisplin makan n pakai produk ni sampai boleh jadi 
macam kat gambar selepas tu (belah kiri)
produk yg aku makan pun xberbahaya n x mahal macam produk2 kurus yg lain
hanya perlu spend dalam puluh2 ringgit je untuk sebulan lebih punya consume

Set ni terdiri dari mineral coffee,garlic tablet n bv alfafa
kalau beli loose item (beli 1,1) mineral coffee tu baru RM30.00
lebih murah dari coffee kesihatan pesaing2 nya
terdapat pelbagai khasiat kalau mnum coffee ni antaranya badan maintain cergas,
perut xlapar sangat,gastrik pun kurang n opkos lah boleh berdiet sebab coffee 
ni buat perut rasa kenyang je..
aku cakap sebab aku sendiri dah alaminya,memang sumpah xtipu lah..
kalau xpercaya boleh cuba sendiri.

testimoni orang yg dah cuba mineral coffee,korang bila lagi??
pastu aku combine plak makan dengan garlic tablet ni
tablet ni ada 80biji dalam botolnya,harga baru RM38.00
lagi berbaloi2 harganya dari ekstrak garlic yg ada dlm pasaran,betul x?
ni memang 100% ekstrak dari garlic tau,
jangan risau sebab tablet ni ada permission dr KKM n halal dimakan,
hanya ada garlic saja kan,xkan xhalal plak kan..
khasiat tablet garlic ni sama lah dgn makan sebiji garlic mentah tu,
memang menderu2 angin keluar dr badan
sama ada ko kentut or membuang,itu lah kesan lpas mkn tablet garlic ni
pastu memang mudah berpeluh sebab nak singkirkan toksin dari badan kan,
dan juga senang sgt nak membuang,
kalau orang jenis sembelit mcm aku ni,sesuai sgt lah mkn garlic tablet ni

testimoni after consume garlic tablet,sama kan effect nya macam aku cakap kat atas tu..;)
last but not least,bv alfafa concentrated plak..
ia didatangkan dlm botol yg besar,kemain pekat lagi tau..
tambah plak payah kan nak jumpa alfafa ni so that's y harga nya lebih skit,RM84.00
benda ni macam kordial pekat gitu,
100% alfafa iaitu sejenis tumbuhan yg berbunga tapi dlm kump.kekacang..
ia ada 1001 khasiat yg mana antaranya:
kebaikan alfafa mentah
kebaikan BV Alfafa concentrated

cara bv alfafa bertindakbalas terhadap tubuh badan

see,banyakkan faedah nya kat badan,bukan takat untuk kurus je tau,
siap boleh tingkatkan lagi penjagaan kesihatan kita..

harga kalau ambil set ni hanya RM152 je exclude postage..
boleh dapat macam2 free gift kalau beli dengan aku..
lagi best tambah sabun boleh dapat free gift terbaik punya..
semua produk diatas hanya RM192 saja,free postage..;)
haaa,nak kurus dgn cepat tapi secara sihat dan nak berjimat,
boleh lah try produk2 ni..
anytime je boleh call/whatsapp/sms aku 0194770947..
aku boleh cod sampai ke depan muka pintu korang tapi
untuk area melaka,sepang,bangi,putrajaya,cheras,sg besi dan raub ye
lain2 tempat tu maaflah,abg posmen je yg boleh tolong hantarkan,keh3..
ok uoollss,wasalam!
thank u coz sudi baca celoteh aku ni..daaaa!

No comments: